03 August 2013

Baju Sedondon memang Ohsem!

Salam buat semua pembaca blog PINK kesayangan....
seromok pulak tengok pakaian sedondon...
satu hari do ekspo raya sales..ai tengah mencari baju
kurung untuk raya. Memang rambang mata uOls..
tengah dok belek-belek sambil mata geram rasa nak semua..


terpandang satu corak yang menambat hati...
dan warna yang berkenan..tapi bukan pink tau.
sebabnya baju pink peach awal-awal dah beli ngan emak masa promosi
dari RM100 ++ turun RM70..Hikss.
Memang terus grab walaupun mulanya terbekenan baju lain..
tup tup pakai baju lain..Maklum ler saiz punya angkara.


Ok sambung cerita, lepas pilih baju kat ekspo tu..
auntie tu terus matching baju Melayu dengan baju yang ai pilih tu tau.
Katanya boleh matching dengan baju abang... T_T
ok itu sesuatu yang boleh gugur air mata.
Sebabnya en.yu jauh dan memasing shopping sendiri-sendiri
Lagipun en.yu tak suka shopping baju Melayu setiap tahun..
tunggu la dah berkahwin nanti baru la boleh ai aturkan..Hukhuk

eh cantik nya kasut nie ;)
Lepas tu malas nak bagitau kat autnie tu cakap ai belum nikah.
Mungkin muka ai macam dah kawin kot. Sebab tu
dia dah siap matching baju ai dengan 'bakal' suami..haha
kelakar...jenuh jugakla elak. Hee

Sabar sabar,,,sikit je lagi...
sanar itu separuh dari iman. tapi siyes sedondon memang cun dan cantik.
auw! tak sabarnya nak sedondon...
bestkan tengok pasangan suami isteri sedondon.. *jeles*
moga kami berpeluang untuk merasainya kelak. Amin :)
amin ya rabbal alamin...

:: HuGs & kiSs ::

4 Comments:

Teena Tna said...

Cepat cepat laa makan nasik minyak..hee

Cik Itah@Rama Rama Pendek said...

amin...
btw : selamat hari raya , maaf zahir dan batin :)

Normi Nieza said...

nice..:)

Normi Nieza said...

nice..:)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-