Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 October 2013

Cermin mata kanta biru dengan HOYA ;)

Hai semua...ai terbaca info ni dari blog Cik Epal..
memandangkan bingkai spek ai patah..ingat nak buat cermin mata baru..
so tak tahu area ai ada ke tak Cermin mata Biru dengan Hoya nih..Huhu
So jom tengok serba sikit pasal Blue Lense with HOYA..cantik! ;)




Sebab ai ni jenis pakai contact lens (selalunya seharian memang kena pakai contact lens) , so mata memang penat. Tambah pulak selalu ngadap tablet dan gadget,memang mata kering dan pening kepala la jugak kadang-kadang.

Jadi penyelesaian terbaik adalah kita buat spek! Tapi spek ni bukan spek biasa tau. Sebab lens spek ni daripada HOYA blue control lens. 

HOYA blue control lens ni membantu meneutralkan 'blue light' yang selalu dipancarkan oleh LCD dan LED skrin. Lens spek ni boleh juga mencegah mata kita dari ketegangan mata. HOYA blue control lens ni memang bagus sebab dia jaga mata dalam keadaan yang lebih baik. Mata kita pon lebih selesa bila nak guna alat digital setiap hari.

Sebelum buat spek, cek mata dulu. Risau jugak sebab pakai contact lens kan,takut mata ada apa-apa ke. Esok nak pi check laa. Harap dalam keadaan baik. Amin ;) 

sumber Google
Untuk manusia yang selalu mengadap laptop dan smartphone almost everyday macam ai. boleh lah korang try buat spek dengan HOYA blue control lens ni. Mata sangat selesa uolssss. Pulak-pulak zaman sekarang ni ramai yang tak boleh hidup tanpa gadget dan tablet di tangan kannn.Lens spek ni memang terbaik! Mata pun sangat selesa tau :) 

Untuk lebih pencerahan jom tengok sini tak sabar nak grab satu..Hikss.. Adios all..

2 Comments:

Unknown said...

nice info..sy pon pemakai spec tegar sbb power tinggi..semuakedai ke ada lens hoya ni?

Aya Zuki - Master Shaklee | Consultant Quantum Metal said...

cantik jugak kan :)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-