12 November 2013

Cake Lover Ever ♥

Hai semua kacak manis jelita....
Rindunya kat belog...! ngee
Memalam ni terasa nak makan kek..
sangatlah heaven makan kek..tapi semua tu
buat diet ke laut uOls..Hee

Teringin lahai tengok para wanita diluar sana yang sangat minat baking,
sampaikan boleh ambik tempahan...
mestilah sedap dengan deko yang cun-cun..

Memang lah beruntung punya bakat yang bukan semua orang dapat..
tapi kita kena sedia maklum yang kita pun ada kelebihan sendiri ;)
tapi bestlah layan kek manis-manis memalam camni..

Snow cheese...

yummy..yummmy ;)

Strawberi coklat...Hadoii --"



Kek cawan pun bestt..yang atas ni ada fruit..
memang sedappnya...teringan kek cawan CHIP..
yang dibeli setenfah dozen oleh mr.yu yang lepas..Hikss
Siapa suka kek macam ai? Sila komen laju-laju..

:: HuGs & kiSs ::

4 Comments:

NUR AIN AZMAN said...

Terliur nyaaaa

Farah Arina said...

tengok pun dah sedap , apatah lagi makan . hehe nyum nyum

Anne Nurain said...

ciskek buat diriku terlioq.. kekeke..
follow sini sambil isi tabung.. ^___^

Hidayah Suhailee said...

:) wah.. cheese cake tu la yg sgt2 !!! *******
"it caught my eye"

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2016 By AiLullaby-