22 April 2016

My Little Journey Pregnancy ❤

Holla peeps..
meh nak story pasal pregnancy journey..
Bismillah..It's time to make it official..
New beginning for both of us.
Alhamdulillah, 1st trimester went very well.
Stay strong my baby!
We love you & we can't wait to meet you..

Memang tak dinafikan alah mengandung tu tetap ada.
Setiap orang ada bahagian masing-masing.
ai bersyukur sangat..ai cuma alah bau . Huhu..
yang selain bau masih boleh telan. Ikut citarasa dan tekak laa
Perubahan hormon tu mula-mula memang susah nak hadam.
Serba tak sedap badan saja selagi tak muntah.
akhirnya selesai juga 1st trimester ai...


Sekarang pun masih alah, tapi dah makin kurang dah.
Rupanya kita banyak makan ubat sementara nak serasi pun muntah lagi.
Macam ni rupanya perasaan nak jadi seorang ibu :')
Bestnya pembawakan budak ni..

Kita teringin nak makan apapun orang akan carikan.
Contohnya ai teringin sangat nak makan jambu susu.
Alhamdulillah dapat walaupun 3 biji. Haeven je rasa...
Lepas tu kalau ai merap nak makan apa..Tentu suami ai belikan.


Setakat ni dah buat buku pink!
Alahai kehulu ke hilir bawak tau demi baby tersayang.
Cucuk darah, test itu test ini..Semua ai dah lalui..
Harapnya proses mengandung ni dipermudahkan Allah taala ^___^

L.O.V.E

note : Hope baby girl!.. Boy pun mama terima sayang..

1 Comments:

munirah mansor said...

Alhamdulillah rezeki dari Allah =)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-