Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 June 2011

Slott Komen Mengomen ONN ;)

Assalamualaikum :)
Sorry ye pada sesiapa yang nak komen bl0g ai sebelum nie tapi tak boleh. Maaf sgt2. Ai baru sangat jadi tersalah setting jadi tak perasan sampai la dua tiga orang bl0gger dok cakap cakap kat corner link ai.. Sekarang dah boleh komen dah. Sila la komen selalu. Insya-Allah ai akan balas komen uoOls bila free. Kalau di corner link ai selalu blogrunning puas puas sebab ia rasa macam eksaited utk ziarah blog kawan2 yang berkunjung di blog ai atau ke tempat baru uols yang cantik dan kacak.

Selain tue jangan lupa kelik HB (Heartbeat) ai ye.. baru je promote semalam. Kalau kelik soseh soseh la corner link ai.. nanti ai kelik HB uols balik. sama sama la kita kumpul earning dari hasil usaha sendiri ye =) ai pun suka uols komen entri ai.. baru best kan berblogging. Ai pun suka komen blog uools. Sebelum nie yu ada cakap yang uasaha berganda pasti dapat hasilnya. Amin. Boleh la ai belajar pelahan lahan dan kalau ada yang salah dan silap jangan ragu2 bagitau ai okey.

Lepas dah perbetulkan setting, dah boleh dah komen mengomen di blog ai.. Harap faham ai yang baru even blog dah lama. Heee. Hari ni ada kenduri kawin. Mesti ramai juga yang dapat jemputan kawin kan..? Selamat berhujung minggu uoOls. Rajin2 la berkomen ye. Suka sangat Berblog ! Yang lebih gigih hapdate entri yang best dan manis buat tatapan uols. Clinche.. How Sweets ;) Assalam.

3 Comments:

Anonymous said...

oyeah!nak komen bnyk2...:D

ailullaby said...

Sila2.. hehe.

p.s jgna malu2..


^^

Unknown said...

YEAHH TAHNIAH DAH BOLEH NAK KOMEN ! HEHEK :)

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-