Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 August 2011

Quotes dari Si Dia..

As salam. Cepatnya dah puasa ke-6 kan kawan kawan ..ai rasa syukur masih berkesempatan menunaikan ibadah pose untk tahun nie. Macam mana dengan puasa korang dalam bulan mulia ni..? mesti ok jugakan.;) Hmm bermacam macam menu juadah yang ramai blogger update. Memang sedap sedap. Boleh di katakan bulan Ramadhan bulan yang kaya dengan makanan yang jarang jarang kita jumpa pun ada..Hihi.

Unik kan.. tapi hari ni ai nak cerita cerita dan sentuh pada hubungan cinta sikit dengan incik yu <3 lama dah tak bercerita pasal si dia yang tak banyak karenah. Tapi ai pulak yang suka buat dia tacing. Tapi cara dia mengajar ai pun memang kena dengan ai sebab ai pulak suka kan ornag pujuk jadi kalau si dia tak pujuk , alahai nak masam mencuka je rasa nya ..Heee
Suka Quotes yang incik yu hadiahkan pada ai. Dia postkan dekat FB..Sangat sweets. Cair makan gula gula kapas dah nia.. Meh tengok qoutes tue ye. Ai publish kat sini :$


"Aku tidak meminta seorang yang sempurna,namun aku meminta seseorang yang tidak sempurna,sehingga aku dapat membuatnya sempurna dimataku,seorang insan yang memerlukan sokonganku sebagai peneguhnya,seorang yang memerlukan doaku untuk kehidupanya,seorang yang memerlukan senyumku untuk mengatasi kesedihanya,dan seorang yang memerlukan diriku untuk membuat hidupnya menjadi sempurna"


Terima kasih sangat sangat incik yu.  Ai baru tau yang yu sangat menghargai apa yang ai sekarang miliki.. Setelah baca quotes yu, ai rasa bagaikan nak menitis air mata ini.. sungguh mulia hati mu incik yu. Dedikasi tu memang ditujukan untuk ai.. Hati perempuan mana tak cair.. Syukur kerana cinta ini berlandaskan agama. Nota cinta..ai jarang jumpa incik yu. Percaya lah hanya sekali..dan pertemuan ini hanya nak kenali face to face. Alhamdulillah dah 3 tahun. Orang cakap tak molek kalau cerita kisah cinta di khalayak. Manisnya nanti pudar..tapi blog ni ai dedikasi kan untuk ai dan incik yu. Jika ditakdir yu untuk ai.. insyaAllah..Selamat Berpose. Malam ni tido hati munge munge..As salam.

6 Comments:

Nur Nabilah Nordin said...

sweet laa quotes tuu ;D

ailullaby said...

terima kasih <3

Mish Eyryn said...

bestnye quotes dy. . hehe. .

ailullaby said...

tenkiu ;) <3

dhiera zainudin said...

sweet ye...klo saya yang dapat, nanges ok!

ailullaby said...

dah nanges pun..teheee ;D

 
-Copyright WieyaRaudzi 2013-2017 By AiLullaby-